Oktober Kindermaand: Feest! In Oost en West

We doen weer mee aan Oktober Kindermaand! Onze tentoonstelling Feest! In Oost en West in Garmerwolde is daarom deze maand elk weekend gratis voor kinderen. Beklim samen de spannende trappen van de toren en ontdek speelse ruimtes en activiteiten. Onderweg kom je acht creatieve verbeeldingen van feesten uit de islam en het christendom tegen. Helemaal bovenin geniet je van het uitzicht over het Groninger landschap. Het kerkgebouw is zoals altijd alle dagen gratis te bezoeken.

Tijdens de herfstvakantie, op zaterdag 2 november, is er een speciale open dag voor kinderen bij middeleeuwse de middeleeuwse kerk van Garmerwolde. Kom dan spelen op het orgel, doe de speurtocht en klauter naar bovenop de gewelven!

Je ticket en audiotour voor de tentoonstelling haal je bij lunchroom OSO bij de kerk, volwassenen betalen een kleine bijdrage.

Oktober Kindermaand is een initiatief van Erfgoedpartners en Stichting Kunst en Cultuur. Kijk ook op www.oktoberkindermaand.nl.